Epirus Trail: Φραγκάδες-Δόλιανη

Epirus Trail
Φραγκάδες-Δόλιανη

Από τους Φραγκάδες, η διαδρομή κατηφορίζει προς την Γέφυρα Πετσιώνη από παλαιό μονοπάτι.

Μετά τη Γέφυρα Πετσιώνη, το μονοπάτι ανηφορίζει μια ράχη με παλαιό εμφανές μονοπάτι. Η διαδρομή φτάνει στην άσφαλτο του δρόμου Φραγγάδες – Λεπτοκαρυά και την διασχίζει ανηφορίζοντας προς την κορυφή Τσούκα.

Το τμήμα μέχρι την κορυφή Τσούκα, αν και χρησιμοποιείτο στο παρελθόν, έχει κλείσει. Το μονοπάτι γίνεται καλύτερο όσο κερδίζουμε ύψος και κοντά στην κορφή μπαίνει σε χωματόδρομο.

Με το χωματόδρομο κατεβαίνουμε σε ρεματιά και πριν μπει στη Λεπτοκαρυά, μπαίνουμε σε μονοπάτι που ανηφορίζει ξανά την ράχη πάνω από το χωριό. Το μονοπάτι είναι εμφανές. Συναντάμε τον χωματόδρομο πριν τον Άγιο Χριστόφορο.

Epirus Trail: Το ξωκλήσι του Αγίου Χριστοφόρου

Πατήστε για μεγέθυνση
Ακολουθούμε τον χωματόδρομο. Μετά τον Άγιο Χριστόφορο, η διαδρομή μπαίνει ξανά σε ευκρινές μονοπάτι κατά μήκος της ράχης πάνω από την Δόλιανη. Το μονοπάτι είναι και εδώ εμφανές. Ξανασυναντάμε χωματόδρομο τον οποίο ακολουθούμε μέχρι την Δόλιανη.

Σήμανση

Πινακίδες και σημάδια

Η διαδρομή έχει σχετικά καλή σήμανση με αρκετές πινακίδες κατεύθυνσης και σχετικά πυκνά κόκκινα σημάδια.
Epirus Trail topoguide

Οδηγός του Epirus Trail

Αναλυτική περιγραφή της διαδρομής Φραγκάδες-Δόλιανη, με μετρητικά στοιχεία, φωτογραφίες και άμεση σύνδεση με πολλά Σημεία Ενδιαφέροντος, περιλαμβάνεται στην εφαρμογή Epirus Trail topoguide.

Ο οδηγός Epirus Trail topoguide είναι διαθέσιμος για συσκευές Android ως αγορά εντός εφαρμογής (in-app purchase) στην ομάδα των Μεγάλων Διαδρομών. Πρώτα πρέπει να εγκαταστήσετε την δωρεάν εφαρμογή topoguide Greece από το Play Store της Google και στη συνέχεια να κάνετε την αγορά.

Ο οδηγός Epirus Trail topoguide είναι επίσης διαθέσιμος για συσκευές iOS (iPhone και iPad) μέσα από την γενική εφαρμογή πεζοπορικών περιοχών topoguide Greece. Προμηθευτείτε τον οδηγό του Epirus Trail ως in-app purchase μέσα από την εφαρμογή.

Η εφαρμογή Epirus Trail topoguide προσφέρει off-line λεπτομερείς χάρτες με όλα τα στοιχεία που ενδιαφέρουν τον ορειβάτη. Πάνω στο μονοπάτι, κάνει ενεργητική πλοήγηση κατά μήκος της διαδρομής, βοηθώντας τον πεζοπόρο να διατηρεί την πορεία του και να φτάσει στον προορισμό του ακόμα και κάτω από δυσμενείς συνθήκες.