Epirus Trail: Κήποι-Φραγκάδες

Epirus Trail
Κήποι-Φραγκάδες

Η διαδρομή Κήποι-Φραγκάδες γεφυρώνει τα δύο χωριά μέσα από μια ορεινή διαδρομή, που προσφέρει ωραία θέα στο Κεντρικό Ζαγόρι.

Epirus Trail: Οι Κήποι
Πατήστε για μεγέθυνση

Διασχίζουμε τους Κήπους προς το πάνω μέρος του χωριού μέσα από δρομάκια. Βγαίνουμε σε χωματόδρομο που τον ακολουθούμε για 3 χλμ. Μπαίνουμε σε καλό μονοπάτι, που χρησιμοποιείται σχετικά συχνά, είτε για πεζοπορία είτε για διαδρομές MTB, και έχει και κάποια σήμανση.

Μπαίνουμε σε δασικό δρόμο, που τον ακολουθούμε επί 1325 μ. μέχρι τον κεντρικό χωματόδρομο από Νεγάδες για Τεμπλίτσες. Κατηφορίζουμε αυτόν τον δρόμο επί 450μ και πιάνουμε παλιό, ανηφορικό, τρακτερόδρομο προς το δάσος. Ο τρακτερόδρομος σταδιακά χαλάει και γίνεται τελικά μονοπάτι, που διατρέχει τη ράχη Δρυόφυτο, στρίβει και κατηφορίζει προς τα νότια μέχρι δασικό δρόμο. Το τμήμα αυτό ελίσσεται σε εξαιρετικής ομορφιάς δάσος πεύκων και οξιάς. Το μονοπάτι σταδιακά γίνεται ολοένα καλύτερο.

Η διαδρομή κατηφορίζει νότια, σε παλιό πολύ φανερό μονοπάτι, με τοπικά ωστόσο προβλήματα (πεσμένα δέντρα κλπ), τέμνει άλλο χωματόδρομο και φτάνει σε ρέμα, όπου μεγάλο πέτρινο γεφύρι. Ανηφορίζουμε ελαφρά και βγαίνουμε σε δρόμο.

Epirus Trail topoguide
Κήποι-Φραγκάδες

Ακολουθούμε για λίγο το χωματόδρομο, τέμνουμε με μέτριο μονοπάτι μια μικρή λεκάνη και συναντάμε χωματόδρομο. Από εδώ, διασχίζουμε άλλη μία λεκάνη από παλιό τρακτερόδρομο, που έχει καλυφθεί με βλάστηση. Τέλος βγαίνουμε σε δρομάκι, που περνά δίπλα από εκκλησάκι και από ένα συνδυασμό από χωματόδρομους, λίγο μονοπάτι και τελικά τα καλντερίμια του χωριού φτάνουμε στην πλατεία των Φραγκάδων.

Σήμανση

Πινακίδες και σημάδια

Η διαδρομή έχει σχετικά καλή σήμανση με αρκετές πινακίδες κατεύθυνσης και σχετικά πυκνά κόκκινα σημάδια.
Epirus Trail topoguide

Οδηγός του Epirus Trail

Αναλυτική περιγραφή της διαδρομής Κήποι-Φραγκάδες, με μετρητικά στοιχεία, φωτογραφίες και άμεση σύνδεση με πολλά Σημεία Ενδιαφέροντος, περιλαμβάνεται στον οδηγό Epirus Trail topoguide.

Ο οδηγός Epirus Trail topoguide είναι διαθέσιμος για συσκευές Android ως αγορά εντός εφαρμογής (in-app purchase) στην ομάδα των Μεγάλων Διαδρομών. Πρώτα πρέπει να εγκαταστήσετε την δωρεάν εφαρμογή topoguide Greece από το Play Store της Google και στη συνέχεια να κάνετε την αγορά.

Ο οδηγός Epirus Trail topoguide είναι επίσης διαθέσιμος για συσκευές iOS (iPhone και iPad) μέσα από την γενική εφαρμογή πεζοπορικών περιοχών topoguide Greece. Προμηθευτείτε τον οδηγό του Epirus Trail ως in-app purchase μέσα από την εφαρμογή.

Η εφαρμογή Epirus Trail topoguide προσφέρει off-line λεπτομερείς χάρτες με όλα τα στοιχεία που ενδιαφέρουν τον ορειβάτη. Πάνω στο μονοπάτι, κάνει ενεργητική πλοήγηση κατά μήκος της διαδρομής, βοηθώντας τον πεζοπόρο να διατηρεί την πορεία του και να φτάσει στον προορισμό του ακόμα και κάτω από δυσμενείς συνθήκες.